Hemma i Stockholm igen.

Tjenare!

Idag fick jag skjuts hem från Västerås, trevligt trevligt. Hoppas eran jul har varit bra eller något. Min har varit sådär. Jag tycker om mina släktingar och jag har ätit mat och fått fina julklappar. Min julafton sög hårt och många liter tårar blev det. Fick ett sms från dig dessutom och grät i flera timmar efter det. På juldagen bar det iväg och jag var så himla orolig om jag skulle kunna klara av att hålla masken och svälja, men det gick. Nu sitter jag här hemma och andas ut efter ett litet break-down.

Jag kan inte förstå hur vissa människor tänker. Rent av äckliga sjuka jävla människor. Min förhoppning är att du inte är likadan, men börjar bli orolig för det nu. Fattar inte vad du väntar på när du uppenbarligen verkar veta vad du känner och hur du vill ha det? Är det roligt att såra någon och lura en annan människa så jävla hårt? För jag tror fan att det är det du har gjort nu och det gör ont. Vågar du titta mig i ögonen och se min smärta?

Ikväll blir det krogen. Några öl eller cider med trevliga människor som jag älskar. Ska nog börja göra mig iordning nu. En drink kanske man också ska göra iordning. Jag hoppas att jag kan "hålla masken" ikväll.

PUSS.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0