Wunderbart.

Filmen var väldigt bra! Den handlade om en tjej som levde med alkoholiserade föräldrar som var kraftiga narkomaner båda två. Mamman var dessutom psyksjuk och led bland annat av schizofreni. Hon prostituerade sig på gatan då och då för att tjäna ihop pengar till droger, hennes osunda leverne ledde till slut att hon fick Aids och blev nästintill blind. Båda föräldrarna hamnade på olika behandlingshem/sjukhus och flickan fick ta hand om sig själv. Hon bodde på gatan och käkade ur sopcontainrar. Trots hennes tuffa liv så lyckades hon ta sig ur skiten och påbörjade en mycket ljus framtid... En bra film helt enkelt.

Mi familia är även hemkomna och mamma hade med sig en present från våra "landetgrannar". Ett par vita baggyjeans från Ginatricot. En aningens stora men det funkar kanon med ett skärp runt höften. :)

Tänkte lägga upp två bilder från i fredags också, älskar Ciccis min. Tog bilden direkt efter hon hade svept en shot ;)


 


Nu ropar mina mackor på mig från brödrosten! Tror det blir ostmackor och juice framför lite Vänner.
Tjing!


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0