Sick and tired.

Jag är så otroligt sick and tired på att söka jobb nu så jag funderar nästan på att ta till vissa drastiska åtgärder istället. Gå en annan väg förtillfället. Det kanske skulle kunna vara något iallafall. Återkommer om det isåfall.

Idag har jag alltså letat arbete som en galning, plus att jag har passat syster. Tack och lov var hon lätt att hitta på fritids idag när jag skulle hämta henne. Annars brukar jag virra omkring på den stora skolgården i typ en halvtimme innan jag spanat in varenda liten unge för att hitta rätt haha... typ iallafall. Riktigt pinsamt när personalen får springa runt och leta efter henne åt mig.

Annars har vi spelat spel och ätit god mat. Nu blir det till att ta itu med en fet disk och sedan blir det nog att glo på tv och sakna min älskling. Antagligen massera systers ben också eftersom hon klagar på att det gör ont som vanligt. Hon får lätt milda benhinneinflammationer, precis som jag fick när jag var mindre. Det var inte kul kan jag säga.. Att sitta och skölja benet (oftast var det bara ena) i varmt vatten mitt i natten.

Jag vill snart arrangera en ny "photoshoot" känner jag :) Haha det vore skitkul!
Fast det skulle vara sjukt mycket roligare med en proffsig systemkamera och programmet photoshop^^
Vill någon snäll själ skänka det till mig?
Materialist? - Javisst!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

benhinneinflammation? växtvärk heter det i den där åldern! :)

2008-08-12 @ 21:00:23

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0