Nu är det nog allt dags för lite dagens.

Dagens skönaste: Min morgonpromenad

Dagens jobbigaste: Att städa

Dagens befrielse: När det är färdigstädat

Dagens middag: Snart vankas det rotgrönsaksbiffar

Dagens låt: Ratata - Så länge vi har varann ... Sjukt fin!

Dagens vilja: Fan vad jag vill shoppa tills ögonen blöder typ
Dagens fundering: Borde jag ringa min far kanske?
Dagens wunderbara: Att ha mycket saker inplanerade i veckan

Kokkos och min konversation igårkväll via sms:

R u doggisittah tomorrah? keep in touch biatch!
Nah im doggisitta tisda onsda nigga. Wanna sit with me?
Aaaaiiight lets do doggistyle on wednesday
Deal ;)

Så kan det se ut :) Jag ska busa med Whaltrus på onsdag yeey han är så söt!

Imorgon är det barnvakt, på onsdag är det hundvakt och på fredag är det barnvakt igen. Bodyguard nästa kanske?  ... eller inte :P

Nu ska jag lyssna på Europe - Carrie och bara drömma mig bort...


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0