Manshora.

Älskling och jag kollade på Hollywood Gigolo idag och den var sjukt rolig :) European gigolo gick ju på tv för någon dag sedan och även den är ju helt klockren tycker jag. Rob Schneider är en riktigt rolig skådis!



Jag fick skjuts hem runt halv åtta och då köpte jag med mig en pasta alfredo. Riktig favvo hos mig bland microrätterna^^
Till efterrätt blev det nybakad sockerkaka med röda vinbär i ... Lovely! Jag svullade medan jag såg på finalen av "Crowned". Det programmet är så otroligt larvigt att jag inte kan låta bli att titta haha.. Hur som helst så var det ett helt okej vinnarpar iallafall.


Min hy är fortfarande katastrofal =/
Fattar inte vad som hänt med den.
Någon som har något tips på värsta mirakelkuren?


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0