Kvällens idol: Avril Lavigne

Nu känner jag mig en smula gladare igen, tack vare underbara Hugo och Hankypanky =)

 ... Cool som fan. (Dålig bildkvalité dock)

Avril Lavigne är min stora idol för ikväll. Hon har vissa låtar som är jättebra och ibland lyckas hon dessutom få till en grymt cool stil. Många säger att hon suger live, men whatever hon är ball iallafall. Varit inne på youtube större delen av kvällen och bara lyssnat igenom en massa lovely låtar by her^^


Vi kanske btw ska ordna en stor födelsedagsfest för min Hugo, med temat grönt och rosa! :D Haha can´t wait... Danny Saucedo om du ser det här så skulle min kompis Nathalie bli grymt glad och evigt tacksam om du vill sjunga på hennes party! Hahaha det vore något...

Alldeles strax kallar Sex unt lé ciiity på mig, samt en stor kopp O´boy.

Får se om jag återkommer till bloggen något mer idag...
PUSS!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0