Just waiting for schwestra!

Mitt koschel kommer snart hit och då ska vi ge oss ut på en långpromenad. Så skönt att gå lite! Min kropp behöver verkligen det känner jag..rörelse alltså. Igårkväll hade jag jättesvårt att somna, på grund av min jävla migrän. Det är värk från rygg,axlar och nacke som strålar upp i huvudet, pannan, käkarna och ögonen på mig. :(
Att göra gymnastiska rörelser eller att försöka massera sig själv eller trycka i sig värktabletter - Nej något sånt hjälper inte ett skit!!

Hur som helst så får jag hoppas att det känns lite bättre i min bräckliga onda kropp efter en låångpromenad. När vi kommer tillbaka blir det käk och tjejmys :) Här ska det smörjas in och läggas ansiktsmasker, filas och målas naglar, skrubbas och plockas ögonbryn... Självklart ska allt göras med gurkskivor på ögonen haha!

Förresten så har min lilla älskling Denice namnsdag idag! :) Grattis till alla Dennis:ar och Denise:or ...

 ... En gammal bild på mig och supersöta syster!


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0