I´m back!

Idag känner jag mig på rätt så bra humör, mycket tack vare Kokko och Whalter! Ni gjorde min dag helt enkelt :)

Fredag 15/8
 ... Den lilla vovven     ... Den stora vovven

Jag satt barnvakt större delen av dagen och begav mig till älskling runt nio på kvällen. Där gosade jag med hans underbara vovsingar ett tag och vi bestämde oss för vad som skulle hända under kvällen. Till slut mötte vi upp Cicci, Pola och Kewash och gick mot en park i ursvik, där vi satt och grillade och drack litegrann. Vi hade tänt massa ljus runt i parken och engångsgrillen var igång, Sjuuukt mysigt! Trevligt sällskap, asgott med grillad chilikorv och lite öl/cider. När man blev lite påverkad så var det dags att åka linbana hahaha! Jag hoppade på när Cicci åkte så jag satt gränsle över henne och vi flöög iväg :D Så jävla kul, det måste jag göra fler gånger. Fast det får ske på natten för annars skäms jag inför alla barn och föräldrar :P Älskling och jag satt kvar och lyssnade på musik och drack och käkade ända tills klockan närmade sig 03.00 nästan. Då drog vi oss hem till honom och somnade rätt så fort.


 
Haha sötnos pekar finger åt mig^^ <3

Lördag 16/8
Tanken var att vi skulle åka till grönan först, men det sket sig tyvärr. Baby skulle nämnligen på stort släktkalas hos sin mormor, som har fyllt år. Det passade mig i och för sig, då jag fick tid att träffa min kära Blubb, som var på besök i Stockholm. Vi gick på promenad och hamnade i en gunga, där vi satt någon timme och ventilerade oss som bara den! :) Verkligen jättekul att träffa henne, det var ju ett bra tag sen sist. Efter ett tag började det bli kallt (märks att hösten är på väg) och vi hade tankarna på annat håll. Hem till mig och byta om och sedan styra kosan mot kroga ;) Dock var tanken bara att vi skulle ta en öl eller två men eftersom de stängde så tidigt, kände vi att vi inte var klara med kvällen riktigt. Så det blev buss till Solna och Edelweiss där skitsnacket fortsatte och drinkarna flödade. En finne mötte vi på också, muhah...Runt tvåtiden hittade vi en taxi och kvällen avslutades så småningom. Tack för en wunderbar evening! :D
   ... Los Mongos.

I söndags hände inget speciellt, en vanlig mysig dag med min gosenalle bara.. (Läs: en slö bakisdag med pälskling) men lika mysigt för det! Pasta & Wildkids is the shiet.

Nu ska jag återgå till att syna igenom senaste Miokatalogen och drömma om att jag hade massa pengar och ett eget hem att inreda.

Guter Nacht unt Schüss meiner freunden. Eller något i den stilen...


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0