House of wax och storhandling.

Hej Hopp :)
Igårkväll såg jag och älskling på "House of wax", som gick på tv. Baby har den såklart *jag har en filmgalen pojkvän*, men jag kom på att jag faktiskt inte hade sett den innan. Vad jag tyckte? Den var läskig på sina ställen och jag gillade den. Man har ju hört att många killar såg den på bio för att Paris Hilton visar sig i underkläder höhö. Visst hon är vell snygg, men absolut ingen vidare bra skådespelerska! Enligt mig iallafall... Chad Michael Murray däremot är en sexig heting som faktiskt är en grym skådespelare! Jag hade en period för några år sedan när jag var helt "förälskad" i honom och han var jämnt som skrivbordsbild på datorn. :)


Idag har det varit en lugn dag och älskling har varit ledig från jobbet så vi har passat på att storhandla.. (Mat är DYRT! )
Jag har förövrigt världens värsta pms, är lättretlig och bitchig som aldrig förr. Tänkte att det vore kul att veta.

Jag vill fortfarande ha tips på god o enkel vardagsmat! Om någon kan något gott recept så dela gärna med er!

Ciao

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0