"Den långa vägen"

Men tjaaa!
Jag har varit värsta hurtbullig idag och cyklat på min motionscykel. Herrejisus vad skönt det känns efter att man har duschat och så, jag känner mig helt ren och nästan som en ny människa :)

Nu tänkte jag göra iordning någon god lunch och sedan ska jag bege mig ut med min kära mp3 som är på laddning just nu och gå "den långa vägen". Det är vägen hem till älskling och den är inte alls så lång egentligen men det är så mycket raksträcka att det blir lite enformigt och vi har därmed döpt den till just "den långa vägen". Intresseklubben antecknar ;)

 ... En gammal bild på mig och baby, riktiga mongos haha!
                                                                                                                               Jag älskar dig knäppis! ♥

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0